Weekendowy przegląd filmowy (tv)

CZYLI, CO W NADCHODZĄCYM TYGODNIU WARTO OBEJRZEĆ W TELEWIZJI



niedziela 11.08.2019

20:00 TVN: „Uwierz w ducha” (1990)

Znalezione obrazy dla zapytania uwierz w ducha

Coś dla miłośników klasyków z lat 90. Klasyk, który się nie zestarzał mimo upływających lat. Warto sobie odświeżyć bądź dla odmiany sięgnąć po coś trochę starszego.

20:00 TVN7: „Tożsamość Bourne’a (2002)

Znalezione obrazy dla zapytania tożsamość bourne'a 2002

Ja fanką serii Bourne’a nie jestem, ale na pewno są tu tacy. Za to bardzo szanuję Matta Damona, stąd pojawia się w tym zestawieniu.

20:15 TVP Kultura: „Rain Man” (1988) – [powtórka 12.08 o 23:50]

Znalezione obrazy dla zapytania rain man film

Jako ciekawostkę dodam, że Hoffman przygotowywał się do tej roli, pracując z autystycznymi ludźmi. Wstyd nie mieć tego filmu na liście obejrzanych.

22:35 Stopklatka: „Dzień świra” (2002) – [powtórka 16.08 o 20:00]

Znalezione obrazy dla zapytania dzień świra

Jeden z moich ulubionych polskich filmów. Uważam go za bardzo mądry, refleksyjny i autentyczny obraz naszego społeczeństwa. Uniwersalny mimo upływu lat. Każdy jest na swój sposób dziwny i każdego wkurwia codzienność.

poniedziałek 12.08.2019

22:15 TVP2: „To ja, złodziej” (2000)

Znalezione obrazy dla zapytania to ja złodziej

Smutny polski film i nie jest aż tak znany, jak zawsze mi się wydawało. Może to nie arcydzieło, ale ma coś w sobie, co zostaje w widzu na dłużej.

wtorek 13.08.2019

20:00 Stopklatka: „Yuma” (2012)

Znalezione obrazy dla zapytania yuma film

Jakub Gierszał to jeden najlepszych polskich aktorów młodego pokolenia i często odwala dobrą robotę w filmach. Nie zawsze dobrze wybiera role, jednakże talentu mu nie brakuje. Lubię Yumę za klimat i muzę. Do obejrzenia przy piwku i czipsiorach.

20:05 Polsat: „Turysta” (2010)

Znalezione obrazy dla zapytania turysta film

Oj, ten duet! Powiewa dawnym Hollywood i za to lubię tę produkcję. Film bardzo przyjemny w oglądaniu i jeśli nie macie zbyt wygórowanych oczekiwań, to warto dać mu szansę.

środa 14.08.2019

20:00 TVN7: „Medium” (2010)

Podobny obraz

Polecam tylko ze względu na Matta Damona, bo ten film to nie moja bajka, a niestety nic innego tego dnia nie znalazłam. Można sobie odpuścić.

czwartek 15.08.2019

20:05 Polsat: „Forrest Gump” (1994)

Znalezione obrazy dla zapytania forrest gump

Ukochany film wszystkich. Nie trzeba nic pisać. Ja mogę go oglądać 10 razy na Polsacie, z reklamami, lektorem i komentującym tatą. Kocham z całego serca.

21:00 TV4: „Przyjaciel do końca świata” (2012)

Znalezione obrazy dla zapytania przyjaciel do końca świata film

Polecałam ostatnio w zestawieniu filmów o przyjaźni. Bardzo zgrany duet aktorski i ciekawa historia, którą chce się oglądać. Gdzieś tam zakręci się łezka w oku.

piątek 16.08.2019

Harry Potter o 20:00 na TVN, standardowo nie wymaga rekomendacji.

20:20 TVP Kultura: „Rozumiemy się bez słów” (2014)

Znalezione obrazy dla zapytania rozumiemy się bez słów

Jeszcze nie miałam przyjemności obejrzeć, ale planuję nagrać. Film przedstawia historię 16-letniej Pauli, córki głuchoniemych rodziców. Dziewczyna za namową nauczyciela muzyki decyduje się wziąć udział w konkursie wokalnym.

sobota 17.08.2019

20:00 TVN: „Joe Black” (1998)

Znalezione obrazy dla zapytania joe black

Młody Brad Pitt i wszystko jasne. Mam ogromny sentyment do tej produkcji i miło mi do niej wracać, mimo lekko kiczowatego uroku. Za to, pięknie ukazano miłość ojca do córek i córek do ojca.

20:20 TVP Kultura: „Droga do zapomnienia” (2013)

Znalezione obrazy dla zapytania droga do zapomnienia

Mało znany, więc polecany przeze mnie. Film, który jest dowodem na to, że życie pisze najlepsze scenariusze. Na pewno nie do zapomnienia.

 

 

 

Dodaj komentarz